Nekad gustaf765 | Ansökan till Servervakt (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustaf765

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad heter du på discord? Brokezzz#0441

Ange ditt födelsedatum 7 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Skola, shababsen, plugg, unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem på unive nu ca 1 månad lite mer och har varit medlem över 1,5 år inan då jag varit permbannad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/933807961749454868/1051646693688483950/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa severn så mycket en server vakt kan igenom att hjälpa staffsen så dom kan sköta viktigare saker. En servervakt har i uppgift att banna lallare som inte sköter sig eller bryter serverns regler. Om jag som en servakt tex ser en lallare gå runt och bryta regler så skulle jag ge dom en sv bann och skicka in klipp t nån staff så dom skulle kunna förlänga det ifall jag tyckte den förtjänar det för att det var ett grovt regelbrott. En server vakt har i uppgift som jag skulle säga det hjälpa till med serverns rp nivå igenom att banna de som lallar och visa att dem gjort fel och lär sig det. En servervakt har i uppgift att hjälpa till att som att säga städa och servern och hjälpa till med små saker som tex dva buggade bilar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att jag vill hjälpa till att utveckla serverns rp och sänka lall nivån på servern och få lallare som bryter reglerna bannade. Jag vill även få en chans att bli servervakt för att jag vet att jag skulle passa som det för att jag vill ha en hög rp nivå och hjälpa till så mycket jah kan att utveckla serverns rp. Jag vet att jag har haft många banns och att jah varit black listad men jag har verkligen förändrats och man kan se på min bann history att jag har haft en bann sedan jag kom tillbacks och om jah inte minns fel var den fel satt också. Jah har verkligen förändrats och skulle verkligen vilja bli servervakt så jah kan hjälpa till på servern och göra det lättare för er staffs och höja rp nivån så mycket jah kan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sina perms till att tex vinna senarion igenom att reva sig själv eller att banna någon för att man inte gillar den utan någon anledning. Jag skulle verkligen inte gjort något sånt här då jag verkligen tycker det är fel och riktigt dumt att slösa bort sina perms man förtjänat och detta tycker jag är otolerer bart
 
Din Servervakt ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top