Accepterad Gustaf2323 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustaf2323

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198133796523

Ditt Hex-ID: steam:11000010a57deab

Vad är din discord tagg? gustaf32023

Vem var det som bannade dig? Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-12 190144.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej philip och resten i Unive teamet som ni ser är bannen gammal och jag var ung och dum. Vill för det först be om ursäkt för den skada jag gjort mot unive genom att säga n-ordet ig. Sen vill jag också säga att detta var ett tag sedan och jag mognat. Och anledningen till att jag vart bannad var ju för att jag lallade och sa n-ordet ingame vilket verklingen inte är okej! I framtiden om jag blir unbanna tänker jag söka till medlem och bara rpa på servern och har roligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte riktigt ihåg eftersom detta var ett tag sedan men tror vi stog på piren och så lallade jag bara och då sa n-ordet vilket är helt oacceptabelt. Just då så tänkte jag inte så långsiktigt och tänkte inte på att jag kanske skulle vilja spela på unive i framtiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej denna bannen var helt rätt och era staffs reagerade direkt och bannade mig vilket är helt rätt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan och har varit bans som vdm osv och jag har såklart lärt mig av dem och under tiden jag har varit bannad på unive har jag varit staff på andra mindre servers som Penguin RP osv och jag skulle säga att jag just nu är en bra rollspelare som alltid läser reglerna innan jag joinar servern och alltid spelar för att ha roligt och skapa roliga scenarion och skaffa vänner ingame! Jag vet många som bara rpar för makt ingame eller att dem ska ha så mycket pengar som möjligt då tycker jag inte att det blir någon rpa alls och bara tråkigt så när jag rpar skiter jag nästan i minna pengar / bilar osv vill bara kunna rpa med minna vänner och ha en almänt rolig sund.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka på framtiden och inte varit så dum att jag gjorde denna oacceptabla grej. För det jag gjorde då för 6 (tror det var 6 månader sedan inte helt säker sorry om jag säger fel) månader sedan påverkar ju mig nu och nu måste jag ju göra en banöverklagan osv för att ens komma in på unive så det jag hade kunnat gjort hade ju varit att bara inte göra det och tänkt lite på framtiden om vilken server jag ska gibba på osv.
Om vi skulle backa tillbaka tiden till då det hände, vad hade du kunnat göra då?
Har du lärt dig någonting efter din ban?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes och det är att alla handlingar får konsekvenser och att jag i framtiden ska tänka på att det jag gör nu kommer påverka mig om några månader och bara göra det jobbigare.
Om vi unbannar dig, kommer du göra saker och ting annorlunda då? Berätta hur du kommer göra annorlunda isåfall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör Jag!

Senast ändrad:
Vill också lägga till att detta var så länge sedan så har inte ens kvar samma rockstar konto men är ju ip bannad så den bannen måste bort innan jag kan gibba.
Tror jag varit bannad i minst 6 månader nu.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka