Nekad Gustaf paulsson | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustaf paulsson

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Silver1Adventures/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf paulsson

Vad är ditt discord namn? Gustaf paulsson#9506

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktar är en karaktar som inte har spelat så mycke men vill spela mer.Min karaktär är just nu 18. Min karaktar har även stora intressen som att jobba med bilar och kan väldigt mycke om bilar.Min karaktär är även stort fan av mekonem och det är därför han vill jobba på just meknomen.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska bli whitelistad är för att jag har insett att det inte finns så många mechanikers på morgonen och vilket jag kommer vara säkilt på helger kommer nästan var online varje dag på morgonen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad för jag kommer göra en stor insats i mekonomen teamet vilket gör så att dem kommer tjäna mer pengar en vanligt.Jag vill även att andra ska bli som mig altså vara en bra förebild som vet hur man RP.Sen kan jag även många regler och har läst reglerna så mycket jag kan och ska försöka att lär mig reglerna utan till så jag inte behöver oroa mig för att göra fell till folk.Eftersom jag ska vara en bra förbild.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner tipsade om den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra staden till en bättre plats och att hjälpa så mycket folk som möjligt och göra det så verkligt jag kan för att få en bra roleplay.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar ändast på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka