Nekad Gustaf paulsson | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustaf paulsson

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Silver1Adventures/

Ditt Hex-ID: 11000010e6410af (Hex)

Vad är din discord tagg? Gustaf paulsson#9506

Vem var det som bannade dig? Retarded

Hur lång tid var din ban? 10Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad för suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag flydde från fängelset som jag inte visste att man fick.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att det var jag och fyra till som betämde oss för att fly från fängelset och då sa dom till vakten att han skulle ge oss mat och då kom polisen in till fängelset och gav oss mat men när han kom in så börja dem andra mangla polisen vilket gjorde så att jag sprang ut från fängelset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban men jag visste inte att man inte fick fly från fängelset och efter som dem andra gjorde det så gjorde jag också det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En av dem var för ooc.Det var så att jag hjälpte en kille att få igång sitt spelande för jag ville vara snäll

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att stannat kvar i fängelset och väntat ut mina saker jag hade gjort och sen bett en vän hjälpa mig att komma till staden igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att jag kommer aldrig fly från ett fängelse igen och kommer istället sitta ut min tid.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka