Nekad Gustaf paulsson | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gustaf paulsson

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad heter du på discord? Gustaf paulsson#9506

Ange ditt födelsedatum 24 November 2008

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Jag vill bli whitelist ansvarig för att kunna hjälpa till så mycket jag kan efter som att jag älskar att hjälpa till och göra personer glade t.ex att hjälpa till med detta och göra personer glada när dem kan känna att dem är en mer del av server och det lilla kan göra personer så glada och de gör mig också glad. För att också kunna hjälpa alla staffsen som finns och det kanske kan göra så att dem kan känna mindre stress en vad dem gör och de lilla vill jag gärna hjälpa till.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? För jag är seriös och är inte rädd för att neka folk och är noggrann med mina svar.Är här för att hjälpa till inte för att jag ska ta nytta av det på något viss.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta dem på ett trevligt vis och att ifall dem blir nekade så kommer jag säga varför och varför jag neka dem.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Multistaden? jag hade endast get den till dom som förtjänar det, jag kan reglerna bra och vill ha seriös och bra RP, jag hade påverkat det positivt på grund av att jag endast vill ge det till seriösa folk och folk som verkligen vill ha det.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Det ska kunna reglerna och ha en trevlig ton, dom ska vilja ha seriös och rolig RP, inte högsta kraven men det ska kunan reglerna ta det seriöst.Dem ska även säga till support ifall dem har något strul

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Jag har stort ansvar att ta emot whitelist på rätt sätt och ha bra koll på dom som jag ger rollen ag har ett stort ansvar inom det. Att jag ska veta att dom kan reglerna och att dom bemöter andra på bra sätt också.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är i stort sätt inne 24/7 på dc. Har dc på min mobil också.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej absolut inte

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Det ända jag vill är att hjälpa staden att utvecklas.

Tillbaka