Nekad Gustaf paulsson | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustaf paulsson

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf Paulsson

Ange ditt födelsedatum 24 November 2008

Vad heter du på discord? Gustaf paulsson #9506

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar
Mån 15:00-22:30
Tis 15:00-22:30
Ons 15:00-22:30
Tor 15:00-22:30
Fre 15:00-3:00
Lör 6:00-3:00
Sön 15:00-22:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i 3 Månader tror jag spelat mer.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle dvat så många bilar jag kunde för jag tycker det inte är bra rp att bara lämna bilar hitt och dit.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag vill utveckla rpen här och försöka göra servern mycket bättre med att ha mindre bilar som bara står.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Att dva alla bilar som jag ser och försöka göra servern bättre och även banna folk som lallar eller gör något reglebrott.

Varför ska just du bli servervakt? För jag ska göra servern till en bättre plats och få bort folk som gör reglebrott

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli sv för jag vill göra servern till en bättre plats och vill få bort folk som inte kan bete sig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive Id /sqlban id /dv

Är du whitelistad på serven? Jepp!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad för för jag har pratat saker som tryck på den knappen och jag har kört förfort i stan och jag har flyt från fängelset.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka