Nekad gustaf | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustaf

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021843942/

Vad är ditt namn i verkligheten? gustaf

Vad är ditt discord namn? lidl_juice

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter gustaf och har haft en svår uppväxt. När gustaf var 5 år var hans pappa nästan alltid påverkad av alkohol och han slog gustaf mamma. Det gjorde att gustavs och hans mamma flyttade bort från
gustavs pappa. Hemma hos gustav mamma var det bättre men inte perfekt för hans mamma hade dåligt med pengar och jobbade nästan hela tiden. När gustav gick i femte klass blev han flyttad till en foster familj för att hans mamma inte hade
tillräckligt med pengar och för att han var väldigt stökig i skolan. När gustav var i sin fosterfamilj var det mycket bättre dem var väldigt snälla och hade tillräckligt med pengar men gustav var fortfarande ett stökigt barn i skolan
fram tills slutet av klass 8 då han förstod att om han ville komma någonstans i livet behövde han satsa på skolan och det gjorde han! I nian gick han ut med bra betyg och började på ett bra gymnasium. gustav har alltid varit
intresserad av bilar och det är det han vill jobba med i framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag ska kunna ansöka till mitt drömjobb som är mekonomen. Jag tycker att det finns för få mekonomen som åker runt och tar larm om trasiga bilar och jag vill förbättra det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har spelat mycket på andra servrar men just unive fastnade jag för jag älskar det jag gillar det eftersom jag somsagt gillar hålla på med bilar så jag fastnade för en grej jag köper och säljer bilar och jag har bara fastnat för det och älskar det

Hur hittade du Unive? min kompis berättade om det för mig och det verkade kul så då testade jag det och nu älskar jag den server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få känna hur det känns. jag vill gärna mecka och hålla på att köpa och sälja bilar i verkliga livet men det kan jag inte så det är jätte kul att få spela på unive och då kan jag hålla på med bilar för det älskar jag

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna bli rik på att sälja och köpa bilar och testa hur det känns. Jag vill också testa hur det känns att jobba på mekonomen om jag kommer in. Jag vill känna hur det känns att jobba som mekonom för att det verkar vara ett jobbigt yrke.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara aktivt på den här servern och jag älskar den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka