Nekad gustaf | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustaf

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? gustaf

Vad heter du på discord? lidl juice#8802

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 600+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli cehf för jag känner mig an att ta de uppgiften jag vill bli chef också för att jag jobbar på mekonomen och är personalansvarig och känner mig redo att at över mekonomen istället jag har jobbat där svin länge och har gått up fleras ranker och känner att jag kan ta chef postitionen

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag jobbar som sagt på emkonomen och därför borde jag bli chef för jag är personalansvarig och då vet jag hur det funkar med fakturor och hur vi har rp här på emkonomen och jag vet hur man anställer och sparkar folk eftersom jag är personalansvarig och därför borde jag bli chef för jag vet hur allthing fungerar jag kommer göra som den förar chefen bara att jag kommer spela varenda dag och spelar varenda dag.