Nekad gustaf | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustaf

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? gustaf

Vad heter du på discord? lidl juice#8802

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 600+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli cehf för jag känner mig an att ta de uppgiften jag vill bli chef också för att jag jobbar på mekonomen och är personalansvarig och känner mig redo att at över mekonomen istället jag har jobbat där svin länge och har gått up fleras ranker och känner att jag kan ta chef postitionen

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag jobbar som sagt på emkonomen och därför borde jag bli chef för jag är personalansvarig och då vet jag hur det funkar med fakturor och hur vi har rp här på emkonomen och jag vet hur man anställer och sparkar folk eftersom jag är personalansvarig och därför borde jag bli chef för jag vet hur allthing fungerar jag kommer göra som den förar chefen bara att jag kommer spela varenda dag och spelar varenda dag.

Berskiv din karaktär? min karaktär heter gustav gustavsson och jobbar på mekonomen jag har jobbat där över en månad och gillar väldigt mcyket bilar min uppväxt var rätt dålig min pappa dog när jag var fem och min mamma flydde från landet och lämnade kvar mig ända tills jag blev tio år har jag hatat mitt liv och tycket det varit tuft men då fick jag en mopped och jag började mecka med den och när jag meckade med saker blev jag mer lung och koncentrerad på det och det drängtre min sårja över min mamma och pappa så gustav började mecka mer och mer och sen fick han sin första bil när han var 18 och den ha han hållit på att mecka med hela tiden och älskar bilar när gustav skulle bli stor drömde han att jobba på ett meckaniker ställe eftersom han älskade att jobba med bilar så mycket. och gustav nu idag jobbar på meckonomen och älskar jobbet väldigt mycket.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer spela mellan
måndag: 16.00-22:00
tisdag: 15:00-22:00
onsdag: 16:00-22:00
torsdag 14:00-22:00
fredag 16:00-03:00
lördag 12:00-03:00
jag spelar alltså väldigt mycket hela tiden för jag tycker det är kul

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja för jag är ändå personalansvarig men det är bra om just jag får det för jag vet hur allt fungerar på mekonomen och vet hur deras rp är och och jag vill höja rp lite till inom meckonomen för jag har jobbat här länge och den kan höjas lite till men det hade evarit jätte kula att får bli chef och alla som söker hit till meko chef hade jag gärna att dom började jobba på mekonomen!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar bara på unive och på mekonomen snubben och jobbar väldigt mycket

Har du läst våra Regler? ja

Jag har valt att gå vidare med andra sökande.
Tack för din ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka