Accepterad gustaf | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustaf

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199021843942/

Ditt Hex-ID: 11000013f4665e6

Vad är din discord tagg? lidl juice #8802

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? 19 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Combat-logg och Copbait ~Grizly. Återstår: 19 dagar 23 timmar 20 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffsen bannade mig för jag och min kompis körde på våra moppeder uppe vid sandy och sen kör vi på en liten gjord väg som vi tänkte stegra på för vi tänkte att om vi åker på en jord väg borde det inte vara några poliser där så vi kunnde lära oss stegra sen möter vi två poliser på den lila jord vägen och jag visste att min moppe inte var strypt så jag gasade där ifrån och varför jag lämnade var för att mitt spel crashade mitt spel burkar crasha rätt ofta och speciellt när jag kör fort för då brukar jag falla genom värden och sen kraschar det så när jag åkte där ifrån så körde jag fort och då fall jag genom världen och sen crashade mitt spel och då skulle jag logga in ingen för kolla om min mopped är kvar och så men då blir jag bannad för att combat logga men det var inte meningen att mitt spel skulle crasha.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var ute och stegrade med våra moppar uppe i sandy för att inte störa resten av stans befolkning. och för att inte hamna i problem med polisen. Medans vi åkte runt så hörde vi sirener och vi vände oss om och såg två motorcykel poliser. vi visste att våra moppar var trimmade och gick försnabbt så vi åkte iväg så fort vi kunde för att vi inte skulle få mopparna beslagtagna eller bli av med körkortet. när jag åkte på min moppe kom jag upp i ungifär 200 km i timmen och då började min dator lagga så föll jag igenom värden. När jag slutade falla och kom tillbaka till marken så crascha mitt spel och när jag sedan försökte gå in stog det att jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att dels va vi inte ute efter att få polisen efter oss utan bara för att lära oss att stegra. och sen så combatt loggen var ju att mitt spel crascha och det kunde jag inte göra något åt. jag försökte gå in på servern direkt direkt efter men då var jag redan bannad. Man borde få några minuter på sig att logga in igen om sitt spel craschar för där fanns det ignet jag kunde göra.h fört att för det första så visste vi inte att det skulle vara poliser där så dom trodde ju såklart att vi försökte få snuten efter oss men vi skulle träna på stegra det var därför vi också vi åkte in på en liten små väg för visa hänsyn så vi inte skulle stegra mitt på vägenoch för det andra så var det inte meningen att jag lämnade mitt spel brukar crasha när jag kör fort för då åker jag genom världen och det kraschar jag ville inte att det skulle crasha men det var inte meningen det hade crashat flera gånger förut idag men jag vill att ni ska veta om det att mitt spel crashar väldigt ofta och jag vet inte hur jag ska åtgärda problemet för jag kan ju få fler konsekvenser i framtiden genom att mitt spel ska crasha.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag stod och sålde min bil sen kom en ny snubbe och ville byta sin bil mot min så då tänkte jag varför inte men han var ju ny på serven och det tyckte jag att det var kul men eftersom han v ar ny visste han ingenting så han visste inte hur man skrev över ägar skapet så jag försökte förklara så bra jag kunde utan att snacka ooc ingame men han förstod ändå inte så jag skrev lappar och förklarade men han visste inte så då sa jag snabbt ingame och då blir jag bannad för halv ooc men det var ju mitt fel det var ju jag som snackade ooc ingame men efter den gången så har jag lärt mig att man får förklara tydligt och bra till personen så det aldrig ska hända igen att jag snackar ooc ingame.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat Stana när dom stannade mig men jag ville inte få en böter och bli av med körkortet och till och med att min moppe skulle bli beslagtagen så jag åkte fort där ifrån istället för jag ville ha kvar mitt körkort men jag ska aldrig gjöra om så ingen och stanna nästa gång så det inte blir något fel eller så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a jag ska tänka egenom lite mer vad jag gör och vad som är bäst rp och göra det bästa av situationen och inte köra där ifrån det var mitt fel men att mitt spel skulle crasha just då det kan inte jag göra något åt jag ska aldrig göra samma sak ingen och dra därifrån det är bättre att bli av med körkortet istället för något annat

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka