Nekad gustaf | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustaf

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199021843942/

Ditt Hex-ID: 11000013f4665e6

Vad är din discord tagg? lidl juice #8802

Vem var det som bannade dig? QueenTiki

Hur lång tid var din ban? permaban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag tog ut 240000 ur mekko kassan.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom bannad för ag fick en order av biträdande chefen att köpa mer nyklar till mekonomens dörrar så arbetarna kan öppna och stänga garage dörrarna, kontoret och dörren till omklädnings rummet. han sa att jag skulle ta ut 24 tusen kronor men jag råkade sätta en extra 0a så det blev 240 tusen istället vilket jag var omedveten om. jag gick och köpte nycklarna efter det så låg resten av pengarna bara i banken för mig. jag använde inte resten av pengarna för jag har mina egna pengar i banken (runt 5 millioner runt 1 vecka senare blir jag permanent bannad på discorden och servern för jag råkade ta ut mer pengar än vad jag själv trodde jag tog ut. det var ett misstag va mig att ta ut en extar nolla jag borde hållt merr koll men eftersom jag var omedveten om det hade ni kunnat säga till mig om det så hade jag lagt tillbaks pengarna. men dom bannad mig för dom trodde att jag hade taggit ut 240000 tusen till mig själv men det gjorde jag inte jag tänkte göra mecko en tjänst och fixa massa nycklar men råkade ta en nolla för mycket så staffsen trode jag tog pengarna så jag kunde köpa bilar eller vad nu dom tänkte men jag har kvar pengarna så jag kan lägga in dom ingen om ni vill det om jag blir unbannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev bannad en vecka senare. men det som hände då var att en prov anställd skrev till mig på dc att vi inte hade några nycklar i förrådet och att det var kaos utanför mecko eftersom vi inte kunde öppna dörrarna. jag och biträdande chefen satt och snackade discord så jag frågade han om han skulle kunan göra det men han sa nej du får göra det som en order och jag tolkade det som en order och loggade in på unive sedan åkte jag till meckonomen och öppnade dörrarna och provanställde sparng till mig och sa att jag behöver fixa fler nycklar för det är inte bara han som inte har en nyckel. så jag skulle ta ut 24 tusen av mecko kassan eftersom vi skulle fixa nycklar till mekonomen och jag ville inte ta använda mina pengar så då tar jag mekos pengar så jag tror att jag tar ut 24 tusen men jag råkar skriav en nolla för mycket och tar ut 240 tusen som jag var helt omedveten om men jag trodde jag tog ut 24 tusen sen åker jag och fixar massa nycklar till mecko så vi inte skulle behöva fixa nycklar på ett tag och jag tog det här som en order från biträdande chefen så jag gjorde som han sa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban eftersom jag var omedveten o att jag tog ut 240 tusen som jag sedan fick reda på. och eftersom jag också var en order från biträdande chef som är mycket högre uppsatt så gjorde jag också vad han sa eftersom jag vill verka bra på jobbet men jag visste inte hur mycket jag tog ut så om ni hade sagt till mig hade jag kunnat lösa det och lagt tillbaks pengarna för jag använde dom inte till något och jag köpte bara nycklar och inte har köpt något mer sedan dess så jag kan fortfarande ge tillbaks pengarna om ni vill det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag stod och sålde min bil sen kom en ny snubbe och ville byta sin bil mot min så då tänkte jag varför inte men han var ju ny på serven och det tyckte jag att det var kul men eftersom han v ar ny visste han ingenting så han visste inte hur man skrev över ägar skapet så jag försökte förklara så bra jag kunde utan att snacka ooc ingame men han förstod ändå inte så jag skrev lappar och förklarade men han visste inte så då sa jag snabbt ingame och då blir jag bannad för halv ooc men det var ju mitt fel det var ju jag som snackade ooc ingame men efter den gången så har jag lärt mig att man får förklara tydligt och bra till personen så det aldrig ska hända igen att jag snackar ooc ingame.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag borde varit mer uppmerksam om hur mycket jag tog ut och laggt tillbaks pengarna. jag borde även gjot så biträdande chefen skulle gjort det istället för då hade det nog inte blivit så här och han kanske inte skulle gjort det misstag som jag gjorde men eftersom det var en order av han så var jag tvungen. jag borde ockå låtit biträdande chefen göra det för jag ska faktiskt inte ta ut av mecko kassan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska vara mer uppmärksam och låta dom högre uppsatta ta han om sakerna så det inte blir fel med något. och att jag ska inte ta ut ppengar ur mecko kassan och låta biträdande chefen göra det och chefen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka