Nekad gustaf | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustaf

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199021843942/

Ditt Hex-ID: 11000013f4665e6

Vad är din discord tagg? lidl juice #8802

Vem var det som bannade dig? QueenTiki

Hur lång tid var din ban? permaban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag tog ut 240000 miljoner ur mekko kassan.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom bannade mig för att jag tog ut 2400000 men jag råkade ta ut fler jag höll inte koll på nollerna jag blev tillsagd att ta ut fler nycklar av biträdande chefen och då tog jag ut pengar från mekko kassan men jag visste inte hur mycket jag tog ut jag trodd jag tog ut 240 tusen eller 24 tysen för jag skulle köpa massa nycklar för alla nycklar var slut. jag visste inte själv om att jag tog ut 240000 jag trodde jag tog ut en nolla minder för köpa nyclar och dessutom var det under biträdande chefens order det var han som sa att jag skulle göra det så jag gjorde det för köpa mer nycklar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev bannad efteråt någar dagar senare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban det borde vara biträdande chefen som skulle varit bannad istället för jag eftersom det var på hans order att ta ut pengarna och visste inte hur mycket jag tog ut eller att man inte fick det jag ber o ursäkt för det man jag villee inte förlora jobbet så jag lyssnade på vad han sa och han sa ta ut pengarna och fixa nycklar det var jag som råkade ta ut mer pengar jag höll inte koll på hur många nollar jag skrev in för jag räknade inte 4 som en nolla så jag skrev 5 nollor till men det borde vara biträdande som ska vara bannad om det var på hans order att säga till mig att ta ut pengar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag stod och sålde min bil sen kom en ny snubbe och ville byta sin bil mot min så då tänkte jag varför inte men han var ju ny på serven och det tyckte jag att det var kul men eftersom han v ar ny visste han ingenting så han visste inte hur man skrev över ägar skapet så jag försökte förklara så bra jag kunde utan att snacka ooc ingame men han förstod ändå inte så jag skrev lappar och förklarade men han visste inte så då sa jag snabbt ingame och då blir jag bannad för halv ooc men det var ju mitt fel det var ju jag som snackade ooc ingame men efter den gången så har jag lärt mig att man får förklara tydligt och bra till personen så det aldrig ska hända igen att jag snackar ooc ingame.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat räknar siffrorna jag tog ut men jag troddde till hundra proccent att det var inte 2.4 miljoner jag visste själv inte om det och jag gjorde det för biträdande sa till mig att göra det så om det är han som säger det varför är han inte då bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska vara mer nogra och inte ens ta ut pengar och holla mer koll

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka