Accepterad gustaf | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustaf

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199021843942/

Ditt Hex-ID: 11000013f4665e6

Vad är din discord tagg? lidl juice #8802

Vem var det som bannade dig? AN1SS

Hur lång tid var din ban? 5 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Scamming ~AN1SS. Återstår: 4 dagar 23 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom bannade mig för att köparen av bilen missförstod mig och trodde att bilen jag sålde hade en maxhastighet på över 300km/h men det jag menade att den gick så fort fulltrimmad eftersom vi pratade hur fort bilen gick.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och sålde min bil och han frågade hur fort den gick och om jag vill byta den mot hans bil. Jag sa att den toppar 300km/h när han sa att sin bil var fulltrimmad. Sedan åkte vi till banken för att köparen skulle ta ut pengar till mig som mellanskillnad och sedan skrev vi på papper och bytte bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag stod och sålde min bil sen kom en ny snubbe och ville byta sin bil mot min så då tänkte jag varför inte men han var ju ny på serven och det tyckte jag att det var kul men eftersom han v ar ny visste han ingenting så han visste inte hur man skrev över ägar skapet så jag försökte förklara så bra jag kunde utan att snacka ooc ingame men han förstod ändå inte så jag skrev lappar och förklarade men han visste inte så då sa jag snabbt ingame och då blir jag bannad för halv ooc men det var ju mitt fel det var ju jag som snackade ooc ingame men efter den gången så har jag lärt mig att man får förklara tydligt och bra till personen så det aldrig ska hända igen att jag snackar ooc ingame.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja man ska mer tydlig i det man säger så det inte kan bli fel som det blev nu när personen som köpte min bil missuppfattar och tror han blivit scamad men egentligen har han inte blivit scammad det var han som missuppfattade men man får snacka klar så personen och gör så att den inte missuppfattar situationen och dubbelkolla med personen så den förstod allting. men man ska vara mer tydlig när man säljer bilar så det inte blir fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat försöka vara mer tydlig när man står och säljer en bil till personer så dom inte missuppfattar det jag säger och tror att den går 300 fast den inte gör det och sen så tror dom att dom har blivit scammade så man får vara mer tydlig i det man mernar när man säljer bilen. men han hade kunnat också så han förstod rätt så hade han kunnat fråga mig om den går 300 med fulltrim eller inte så vi båda var lite otydliga men nästa gång får man prata klar språk och vara mer tydlig och göra så att den man säljer bilen till förstår så ingen missuppfattar situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska prata klar språk och man ska vara tydlig när man säljer en bli så det inte blir fel som det nu blev och personen missuppfattar hur man berättar. men han hade ju kunnat fråga om att det var att den gjorde 300km/H fulltrim men det var ju den inte men man ska vara tydlig när man snackar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka