Accepterad gustaf | Ban överklagan(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gustaf

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199021843942/

Ditt Hex-ID: 11000013f4665e6

Vad är din discord tagg? lidl juice #8802

Vem var det som bannade dig? sweide

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: copbait ~Swedie. Återstår: 3 dagar 8 timmar 14 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom bannad mig för att vi stegrade runt på våra moppeder för vi blev sura på polisen för dom grep vår vän när vi var på piren och försökte sälja våra bilar då kom polisen och grep han för ingen anledning och då blev vi sura på doom och åkte till polistationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi körde på våra moppeder utanför polisstationen och var sura på dom och vi ville frigöra vår kompis som hade blivit gripen. och sem blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban eftersom jag åkte runt utanför polishuset och väntade på min kompis skulle springa ut efter han hade blivit gripen på piren för ingen anlednign och vi var mitt inne i ettsenario där vi skullle rädda honom så vi körde utanför polisen med våra moppar och stffsen tror ju såklart att vi försöker få dom efter oss men det försöker vi inte för vi var mitt inne i ett senario och vi väntade på honom så han skulle springa ut och hoppa på våra moppeder och så skulle vi köra iväg men medans vi väntar så körde vi fram och tillbaks medans vi väntade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag stog och solde mina bilar och då kom det fram en person som ville byta bil med mig så jag ville det så då åker vi iväg en liten bit men han visste inte hur man gjorde så jag försökte förklara så gott jag kunnde men han förstog inte så då skrev jag lappar till honom i ooc chatten men han förstog inte ändå så då var jag tvungen och snacka ooc ingame för han visste inget och då blir jag bannad för halv ooc men det förstår jag att jag blev.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja vi hade kunnat stå stilla och vänta istället för att köra runt men det tänkte vi inte på så vi körde fram och tillbaks tills han kom springades ut men jag förstår att staffsen troddde att vi copbaitade men vi var mitt inne i ett senario men dom visste inte det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska tänka efter mer vad man gör innan man gör det. och jag kommer tänka efter mer vad jag gör och vad som är bäst rp.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka