Accepterad gustaf | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustaf

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gustaf

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? lidl juice#8802

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar varenda dag direkt efter skolan till jag måste gå och lägga mig.
måndag: 16.00-22:00
tisdag: 15:00-22:00
onsdag: 16:00-22:00
torsdag 14:00-22:00
fredag 16:00-03:00
lördag 12:00-03:00
jag spelar alltså väldigt mycket hela tiden för jag tycker det är kul

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat 3 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle kunna hålla lite mer kolla på andra spelare för jag har sett att det är folk som inte har jätte hög rp som kör och rpar dåligt jag jobbar nu på mekonomen och jag är personalansvarig där och jag har sätt folk som snackar hela tiden ooc ingame när man lagar deras bilar och man ser folk köra för snabbt att dom ber mig göra saker det är en väldigt låg rp inom andra spelare på mekonomen så jag skulle vilja höja upp den rp men jag kommer inte banna folk eller så jag kommer bara säga till dom och kicka dom så man får en hög och bättre rp inom mekonomen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt främst för jag kommer bli kriminel och jag har ansökt om att få starta ett gäng och den ansökan är enligt mig väldigt bra så vi har en stor tjans att komma in och då kommer jag vara bossen och då är det bra att jag är servervakt om jag är boss över ett gäng för om jag ska kunna höja rp inom kriminaliteten så hade det varit bra som boss att kuna ha servervakt och om jag ska kunna hålla koll på mina medlemars rp så är det alltid bra att jag har servervakt så jag kan säga till dom eller så om mitt gäng gör ett scenario som det blir dålig rp inom. så jag tycker att det skulle behövas eftersom jag ska vara boss är det bara att kunna höja rp som jag vill och få scenarios till det bästa det är därför som jag vill bli servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag vilja just inom unive göra kriminaliteten till en bättre plats och med mer rp inom för det är alltid svårt att få hög och bra rp inom det kriminella men om jag får servervakt kommer jag vaka lite mer över det och eftersom jag kanske ska bli boss är det bra att ha servervakt för då kan man få bättre rp inom mitt gäng och det är alltid bra att ha en hög rp inom kriminaliteten för den brukar alltid inte vara jätte hög så jag skulle vilja höja den för jag har sett några scenarios som jag har varit med om och jag har sett som man skulle kunna höja rp på väldigt mycket och om då jag blir servervakt kommer jag kunna höja rp inom gäng och så och om det blir en höger rp inom kriminaliteten så blir det roligare att spela och unive kanske blir lite bättre.

Varför ska just du bli servervakt? jag vill bli servervakt för det är väldigt viktigt att just jag blir är för att jag kankse ska bli boss över ett gäng och då kan det varar extra viktigt att hålla lite mer koll på mina gängmedlemmars rp och hur bra scenarios dom gör och om andra gäng har bra rp eller om två gäng möts så jag känner att det är bra för mig så jag kan höja rp inom kriminaliteten så det blir roligare. det är rätt svårt att få bra rp inom kriminella världen men jag har erfarenheter sen tidigare och det är bra så jag kan säga till folk om dom gör fel kan jag säga till dom. och det är väldigt viktig att få en bra och hög rp inom scenarios.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt så jag kan hålla koll på kriminaliteten och gängen i stan jag tänkte mig att jag ska bli mer servervakt inom det kriminella för jag ska kunna hålla lite mer koll på ur folk gör scenarios och så. det är väldigt viktigt för mig som boss över ett gäng att få en bra och hög rp inom gänget och när vi gör scenarios då kan det vara bra att jag är servervakt så jag kan hålla lite mer koll och se hur bra rp do har och om dom förtjänar att vara kriminell eftersom det är en stor uppgift ifrån en att vara det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har rätt bar uppfatning med sv ban och kick osv jag har erfarenheter för innan jag började spela på unive så har jag varit staff på andra servrar och hjälp dom så jag har en bra uppfatning och hur man beter sig som staff för det fins många som inte kan bete sig som staff och man ska kunna allthing och ha en bra uppfathning inom rp osv.

Är du whitelistad på serven? ja, det är jag ochjag kankse ska bli kriminel boss över ett gäng så det är extra bra att vara servervakt så man håller lite mer koll.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja, det var en felaktig ban av staffsen och jag blev unbannad dagen efter för jag inte gjorde sken och dom bannade mig för felaktig sak och fel person och stffen såg inte hela scenariot så de visste inte varför jag gjorde så men om den hade sett hela scenariot hade den förståt och hade inte bannat mig men det var en felaktig ban så det var inget och det är cokså en anledning till för man måste som staff vara med på hela scenariot så man ser vad som händer och vet så det inte blir felaktiga bans för det är inte roligt för den personen som blir bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka