Accepterad Gust | Ban överklagan [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gust

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198425029453/

Ditt Hex-ID: 11000011bb3bb4d

Vad är din discord tagg? Gust#7349

Vem var det som bannade dig? Philip har jag för mig.

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare/trollare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var helt ny till fivem faktiskt första gången ca 1 år sen nu tror jag. Jag blev tagen av polisen pga av ett slagsmål sedan så blev det kaos tyckte själv polisen gjorde ett dåligt jobb därför kände jag att jag kunde lalla när dem inte riktigt betedde sig. Men förstår nu att jag inte ska göra de utan att jag report och tar det med staffs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i en polisbuss påväg till fängelset. Det var jätte laggigt alla flög ut ur bilen flertals gånger osv. När vi hade kommit till fängelset så satte de in fel personer så jag började garva vilket var fel. Sedan kommer jag inte ihåg mycket mer men kan tänka mig att jag hade en väldigt dålig rp då jag var helt ny och kunde inte bete mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tyckte själv att jag kanske inte skulle blivit permbannad men kanske i en vecka eller 2. Men jag förstår mitt fel och efter att ha kollat på lite videos och på er discord lite så känns det som att det är en bra server med minimalt lall mycket spelare som jag själv tycker är väldigt roligt att se.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivigt bannad tidigare på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså i nuläget hade jag kunnat göra så mycket bättre men under den perioden visste jag inget om rp därför gjorde jag som jag gjorde men idag när jag ligger på ca 500 fivem timmar så känns det löjligt det jag gjorde som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså de klart har nu spelat på flera servrar och även ägt en egen men den är nerlagd pga av vissa omständigheter. Men de klart att jag lärt mig nu tycker jag själv att jag har en bra rp nivå som ni och spelarna på unive skulle gilla. Jag hoppas att jag blir unbannad och det var nog allt för mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka