Accepterad gussse | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gussse

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? gussseee

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter freddie lopez och är 23 år gammal. En vanlig morgon i freddies liv består utav att gå upp runt 9-10 tiden och avnjuta sin morgonkaffe. freddie är en person som gillar bilar mycket så efter kaffet tar han sin bil och åker iväg för en daglig fisketur. Fisketuren hjälper freddie på många olika sätt som exempel att han får en lugn stund där han kan släppa allt annat. freddies uppväxt var för det mesta bra förutom att han hade problem i skolan. det började med att han kom sen till lektioner men övergick snabbt till att strunta i lektionerna helt. Han har haft bra kontakt med sin familj sedan barndomen det händer till och med att de träffas någon gång ibland. freddie har ett stort intresse för bilar speciellt tyska sportbilar som Audi/ Bmw. Han drömmer om att en gång få äga en rs6. Det leder till att freddie jobbar hårt med det och försöker alltid att förbättra sig i sina yrken. freddie blir hyfsat lätt rädd ett exempel är ifall någon höjer rösten mot honom då blir han rädd. freddie har inte alltid haft så lätt med vänner men han har ändå ungefär 3 stycken som han är nära med. Det tycker inte freddie är någon stort bekymmer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra social rp och mycket rolig rp. Jag har spelat på unive i ungefär 3 år så har bra koll på regler och så vidare. Rpn kommer även hålla hög kvalité och göra så alla har roligt även motparten. jag kommer även bidra med roliga och kreativa scenarion så som rån och sånt beroende på vad jag rpar som.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att alla ska ha roligt. Man ska alltså inte spela för att vinna hela tiden eller tjäna mest pengar, utan för att göra det så roligt som möjligt för alla som rollspelar med dig. Ett exempel kan vara att du gör ett rån och väljer en bil som kanske är lite sämre och långsammare än den bästa du kunde hitta. Då blir det en rolig biljakt mellan polisen och rånarna och även om man inte kommer undan varje gång så har alla det roligt istället för att man bara kör iväg direkt i 500km/h.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de har jag. rdm, man bara dödar någon utan anledning vdm man gör samma fast med bil. och mer kan de flesta om inte alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja som sagt spelat på unive innan länge

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka