Nekad gussse | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gussse

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Gusse#8321

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är inne 4-7 timmar per dag beror på då jag har träningar och läxor. Helger är jag typ online hela dan om jag inte har match eller är med vänner så säg 8-9 timmar eller längre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? inte säker men någon gång föra året

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte skicka bild men står 0 men stämmer ej då jag har ny steam så kanske 6 gånger för olika grejer

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja som servervakt ska jag försöka under lätta för staffs genom att dv bilar kick/svbanna folk som lallare så staffsen kan håålla sig till det viktiga. Man sak också bidra genom bra rp fast du är sv till exempel om någon blir miss klickad och jag ser det så kan jag ta och hjälpa till så inte staffs måste komma och ressa. När man är i scenario ifall det kommer massor av lallare så kan jag svbanna/kicka personen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill blå servervakt för att jag vill hjälpa till på server och underlätta för staffsen. Nu så jobbar jag på QPARK och möter väldigt mycket lallare och tycker att de förstör rp nivån. Jag ser också väldigt mycket bilar som jag skulle vilja dv som står i vägen eller bara står.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Genom att om jag inte vill bli tolv timmad så ressar jag mig själv eller så använder jag toggelid så jag ser vart personerna är. Kan också vara att jag använder mig av kick för att vinna ett scenario. Eller att jag bara ressar alla mina vänner för de dör av scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka