Accepterad Gurrqa | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurrqa

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: Gurrqa

Länk till din steam profil: Gurrqa

Vad är din discord tagg? @Gurrqa

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? ''trafikregler samt grov powergaming''

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var felaktig eftersom att jag körde lite vilt i trafiken men de är ju en del av spelet? de är polisens jobb o antingen jaga eller stanna en om de är så. Tycker de är väldigt tråkigt att jag blev bannad en av de roligaste serverna jag spelat på. Och vet inte ens hur jag ''powergamea'' Gjorde enbart fel i trafiken, körde ej på något då kan man ju inte Roleplaya? bröt endast mot trafikreglerna. De är ju därför man har poliser anställda..

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej har aldrig blivit avstängd förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Klart jag kunde skött trafikreglerna men de är ju en del av spelet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag anser att jag inte gjorde något fel.

Har du läst våra regler? Ja

I våran server har vi försökt förbättra rp nivån genom att börja köra realistiskt och stanna när det är rött ljus osv. Tänk på att köra realistiskt och följ trafikreglerna. Godkänd, låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka