Nekad Gurrison | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurrison

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Gustav

Vad är ditt discord namn? Guttajohan

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2002

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Eric Andersson, 21 år.

När jag Eric var liten så blev jag alltid mobbad som liten och jag visste när jag nog blev stor så kunde jag visa vad som var rätt elr fel men från långt fattat till kort fattat så är jag en kille med framtidsplaner och stora ambitoner. Men jag hoppas jag kan göra någon skillnad på dagens samhälle och jag hoppas att få bli samhällets hjälte. för mina känslor för staden det är ju min tryggpunkt i livet. Det finns en sak som står fast i mitt liv och dett är mitt fordons intresse, plus så är jag dock ensam barn och mina föräldrar gillar inte mina intressen eftersom dem säger att mina intressen betalar inte min hyra.

Nu på senare år efter jag har vuxit upp så förstår jag varför räkningar är så viktigt att betala så nu ska jag flytta till en stad som heter Unive och ska flippa mitt liv till det korrekta livet jag hade en gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra och Social RP och långa Scenarion som alla har det kul både jag och andra spelare,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda parterna ska ha kul inte bara ena sida utan båda så T.E.X om jag skulle göra ett butiksrån så ska både jag och poliserna ha kul inte bara jag och att jag ska kunna förlora ett scenario inte bara vinna det

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag RDM=dödar någon utan anledning, VDM=Använder ett fordon som vapen T.E.X kör på dem och dödar dem med ett fordon Copbait= Du försöker få polisens uppmärksamhet igenom att gasa på extra när du ska köra för bi dem eller tuta på dem.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej det har jag desvärre inte. men det är därför jag är här för att ha kul och lära känna folk.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har inget i brottregistret så hoppas att jag kan vara på lagensida i framtiden och upprätta lagen.//tack för mig//guttajohan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Måste plugga på reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka