Nekad Gurrenvc | Medlem ansökning (Vzlor)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurrenvc

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199212674359/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? GurrenProGAMER#0789

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Von Svensson. Han är 22 år gammal uppvuxen på landet i Sverige. Han är en glad kille som är gentleman hans fördelar heter Adolf Svenson och Maria Svenson. Just nu är hans drömjobb att jobba på coop eller som mekonom för att hans mamma jobbade på coop och hans pappa var bilmekaniker. Men han vill även i frantiden hjälpa sin brorsa janne olsson, han är kriminell och därför vill gustav också ta sig in i det kriminella imperiet. Han gillar att åka runt i sina bilar och ahn gillar även att hänga med sina vöänner. Gustavs drömbil är en lamborghini och vill även flytta upp till husen i whinewod. Men hans andra brorsa dog i en bilolycka och därför är han lite deprimerad och det är även därför hans andra brorsa janne olsson gått in i det kriminella livet och han gör massa kriminella saker för att få bort sina depritions tankar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag sak bidra med en bra RP och även en utvekla min och andras RP nivå och jag vill även sakpa roiga scenarion med mina kompisar samt alla andra. När jag sak göra scenarion så kommer jag tänka på att båda parterna ska få det roligt så att inte bara jag eller mina vänner få det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer alltid att utgå och följa alla grundregler se till att andra också följer reglerna. Jag kommer att skriva report

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att scenariot ska vara rolig på båda parter som om vi säger att polisen spelar för att kriminella sak få en bra RP och de kriminella spelar för att polisen ska få en bra och rolig RP då skapas det en balans.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom kompisar steamers och även youtube.

Vad kan du bidra med till serverns RP?: Jag kommer alltid att utgå och följa alla grundregler se till att andra också följer reglerna. Jag kommer att skriva report och se till att alla följer reglerna och att rpn är seriös
(Ursäkta råkade skicka in för tidigt men detta är frågan där ovan)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka