Nekad Gurre snurre | Ban överklagan[zekjie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gurre snurre

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188961702/

Ditt Hex-ID: 1100001493c69a6

Vad är din discord tagg? leksak med Vitlökssås#8145

Vem var det som bannade dig? Anders Tegnell

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: rasism i discorden ~Dysphoria Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade ingen aning eller anledning varför jag skulle bli just bannad, men när jag frågade i support så sa dom att jag varit rasistisk i Discorden och joinat en av "stör ej" kanalerna och högt uttryckt mig med rasistiska ord och fraser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt med bilen min och softade tillsammans. Sen efter vi hade handlat like kläder så vart jag kickad/bannad från gamet. Vilket både jag och min polare trodde var en server krasch.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att det kan låta sanslös om man väl gjort en sån här grov sak och sedan försökt bli unbannad. Men det jag tycker är sjukt är att dom påstår att jag har joinat en kanal för white-listade som icke white-listad och sedan gjort något sånt här, vilket bara är sjukt att tro att någon som just jag som verkligen bryr sig om mitt RPande och verkligen tar det så seriöst som det bara går.
När jag väl fick höra vad som hänt så fick man en orolig magkänsa, men eftersom att jag förstod att jag inte hade något med det här att göra så kunde jag slappna av. Att man sedan gör flera stycken överklagelser som blir nekad där man aktivt ber om hjälp och vill lösa det som händer utan något riktigt svar på allting, då motivationen försvinner och man till slut bara vill ge upp.

Jag vill inte att ni ska tro att jag överdriver alltihop men det här är vad jag känner och tycker om situationer som denna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban vet jag inte riktigt vad jag gjorde, jag hade joinat några av mina vänner bara för kuls-skull och sedan hållit på och tagit saker så oseriöst som möjligt.
Men den andra gången så vart det ett bråk utanför Vianor och det slutade i att jag slog honom. Jag visste i princip vad för straff jag skulle få och jag var beredd på konsekvenserna. Men eftersom att jag på den tiden hade börjat ta RP seriöst så visste jag ändå att det jag gjorde var fel och att jag ångrade det sjukt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att svara på det här blir svårt att göra då jag inte till 100% vet vad som hänt, men kommer vid senare tid kunna svara på det här om jag kan få en bättre inblick på vad som pågår.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att bli bannad kan ses från två olika perspektiv antingen så bryr man sig inte eller så tar man åt sig och sedan försöker bli unbannad. Nu i dagsläget så mår jag dåligt av att jag blivit bannad då jag ser mig själv oskyldig men det finns också folk som skulle kunna göra såhär bara för att vara hatiska och sedan inte bry sig om rörande konsekvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Skickar in med flera olika konton är ej ok

Tillbaka