gurrawhy | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bettan

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
15
Användarnamn: gurrawhy

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? bettan#1312

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På sommarlovet så kan jag spela nästan hela tiden, jag skulle vilja säga att jag kan spela mellan 13-16 tiden och sedan från typ 19-03. Detta kan dock ändras eftersom om jag har någonting redan inplanerat med familj eller kompisar så kan jag ej styra över det. Sedan när vi går över till vanliga tider då skolan börjar igen så kommer jag att kunna spela från ungefär 15:30-17:30 sedan 20-22. Detta beror helt på om jag har mycket skola eller inte att göra på min fritid. På helgerna så kommer jag att kunna spela hel del, det kan vara allt från 11-14 18-00 eller längre.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle lägga ner extremt mycket tid i mitt arbete som staff. Jag skulle ta det seriöst och jag skulle offra hela min rp på denna server för att kunna bli en staff som istället hjälper folk som antingen behöver hjälp i support eller ingame med reports. Jag skulle spendera stor tid av min dag utav att sitta i support och hjälpa folk som behöver hjälp med alla möjliga saker. Jag skulle även försöka gå på alla reports och ta alla supports så fort som möjligt så att det ska underlätta för dom staffs som är högre uppsatta än mig. Jag skulle visa extremt mycket respekt och hänsyn till dom staffs som är högre upp och skulle göra allt som dom ber mig att göra om dom behöver hjälp med något särskilt. Om det skulle ske att jag blir staff så skulle jag aldrig ta någons parti bara för att det är en person jag gillar mer än den andra. Jag skulle även ha mycket koll i dom olika chatterna vi har i discord för att undvika spam eller elaka kommentarer. Jag skulle även alltid ha ett leende på läpparna och visa en bra energi för att höja stämningen på servern. Om det skulle finnas lite att hjälpa till med och det inte finns något jag skulle kunna göra så skulle jag specca folk så att scenarion går rätt till och så att folk sköter sig och inte begår olika form av regelbrott såsom, RDM, VDM Powergaming osv. Jag skulle ta mitt staff arbete seriöst och skulle aldrig begå någon form av staff abuse bara för att jag skulle få det bättre för mig i olika scenarion om det skulle ske att jag en rpar som staff.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit det på en server långt tillbaka i tiden men det var dock bara för mig och mina nära polare, men jag har dock lite erfarenheter om hur discord fungerar etc.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga tidigare erfarenheter förutom att jag är en servervakt och har varit det under den senaste tiden. Jag har varit servervakt i ungefär 1,5 månad och jag vet hur det fungerar med regler osv och vet om man ska kicka en person eller ej.

Vad kan du om skripts? Jag kan inte så mycket om skripts och är för den delen inte så jätteinsatt inom just skripts men om det krävs så kan jag lösa det genom att lära mig utav någon kunnig.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff eftersom att jag tycker att det skulle vara en rolig upplevelse att få ta lite mer ansvar på en server och lägga ner tid på det jag älskar att göra om dagarna (RP). Jag vill då hjälpa till så att det blir en mer kontrollerad server och att det minskas med olika regelbrott som kan ske ibland. Det är väldigt sällan det händer men när det väl händer så kommer jag vara där och hjälpa till. Jag vill även bli staff för att jag kan vara aktiv och göra arbeten som underlättar för dom andra staffsen som är högre uppsatta, det hjälper även dom på så sätt att dom kan prioritera ärenden som t.ex Mods/Head mods inte kan hantera. Detta skulle vara en jävligt rolig sak för mig och skulle betyda en hel del för att jag vill vara en större del utav detta community. Jag vill även bidra med en mer seriös RP och vill se till att folk inte går ooc ingame, det förstör RP nivån något enormt och det gör så att folk inte känner samma känsla för att RPa. Jag vill även hjälpa till att få bort dom oseriösa RP:arna som bara förstör för servern så att communityt byggs upp mer och mer för varje dag. Sen vill jag även vara en allmänt genuin och trevlig staff mot alla så att dom känner sig välkommna tillbaka och vill fortsätta att spela på servern. Det skulle vara kul att hjälpa till att bygga en bra och lojal playerbase så att hela servern nästan blir som en familj.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag har aldrig spelat på en annan server och kommer aldrig göra det, Multistaden i mitt hjärta <3.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Yes jag förstår det klart och tydligt :)

Otroligt bra o välutvecklad ansökan! Märks att du verkligen vill bli staff.

Lycka till!

Riktigt snygg ansökan! Välutvecklad och utförligt skrivet. Du beskriver många saker du skulle göra som staff.
Lycka till!

Mvh Edde

Mycket fin ansökan, man ser tydligt och klart just varför du vill bli staff.

Stort lycka till! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka