gurran321 | Polismyndigheten Ansökan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurran321

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 18 September 2001

Vad heter du på discord? gurran#9925

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 100+

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara aktiv cirka 4 timmar per dag. Troligen mer på helgen.

Vad heter du? Gurran Andersson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig.

Varför vill du bli polis? Hej jag vill polis eftersom jag har sett att det sker mycket brottslighet i staden och jag vill sätta stopp för detta. Jag tycker det är kul att jobba med folk och är bra på att prestera under press. Jag är hyfsat vältränad, är bra på att ta ordrar. Jag är bra på att köra fordon/motorcyckel. Jag tycker om att hjälpa folk i nöd. Jag är kreativ och kan tänka på fötterna.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det är viktigt att behandla alla medborgare med respekt. Det är också viktigt att analysera situationer där offret inte själv kan berätta vad som har hänt vid risk av deras liv, tex kidnappning när offret är i en bil med tonade rutor. Jag tycker det är viktigt att vara punktlig, och lätt kunna prata med medborgare. Man ska också värna för allas liv dvs att inte eskalera situationer, som tex krocka med bilar i höghastighet. Jag tycker också att det är viktigt kunna tänka på sina fötter och vara kreativ. Man ska inte missbruka sin "makt", befogenheter.

Vad vet du om yrket i helhet? Det är ett yrke där man lär sig hela tiden. Man måste respektera folk. Man blir ofta hatad och smutskastad även fast man bara gör sitt jobb. Man ska kunna förhindra brott innan de händer, men samtidigt agera snabbt och smart ifall det händer.

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit biträdande chef.

Hur är du som person? Jag är snäll och omtänksam, om det sker en situation som håller på att eskalera så försöker jag snabbt lugna ner situationen. Jag tycker om att köra bil och springa. Jag är bra på att prata med folk, jag tycker det är kul också. Jag tycker om att ha kul och skämta med mina medborgare och kolleger.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget märkvärdigt.

Hej,
Vad kul att du vill bli polis! Det behövs ingen skriftlig ansökan för att bli polis, sväng förbi pirens polisstation och ta en intervju med en rekryterare!

Med vänliga hälsningar,
Rekryteringen
Unive Polismyndigheten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka