Nekad gurralarsson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurralarsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Beztardo

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Anton Karlsson, Han är 43 ( Födelsedatum 1979-09-12) Utseende mörk Blåa ögon medel långt hår. Han är 187 cm lång. Anton hade en rätt så tuff uppväxt då hans Mamma led av cancer och var jättesjuk och Antons pappa var inte bättre han för han led också av cancer och skulle så småningom gå bort av cancer som han hade fått i lungorna. Men Anton försökte göra det bästa i skolan för att göra sina föräldrar stolta innan någon av dom gick bort i cancer sen så fick Anton beskedet om att hans pappa skulle dö inom 3 dagar och det blev genast en kamp om hur han skulle klara sig, efter tre dagar så somnade Antons pappa in och var borta för evigt. Sen så hade inte Anton det så lätt i skolan då dom stora killarna som hade mobbat han sen han började skolan och att han blev mobbad var också ett hinder för att kunna plugga men Anton gjorde allt han kunde tills hans Mamma också gick bort då slutade Anton helt att gå till skolan asså han helt enkelt gav upp med allt som fanns. Sen när han väl kom in på ett Gymnasium så valde han att gå på linjen Fordon och där lyckades han bra han gick ut tredje ring med bra betyg en och en bra framtid, Sedan efter Gymnasiet så hände det något som gjorde att Anton kom på helt fel spår och tack vare detta så är han där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? framför allt social rp samt seriös rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att bara inte du själv vinner genom revive eller gnälla i support utan ger den andra vinsten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, Rdm suntförnuft vdm metagaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det skulle jag säga då jag har 1000+ i timmar pluss jag har kört på Unive förut

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag är en väldigt lugn person som gillar att rpa hahaha

Nekad. utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka