Nekad GurraGB | Ban överklagan [Nizze]

• Trådskapare Trådskapare GurraGB
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
G

GurraGB

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gustaf1337/

Ditt Hex-ID: 11000013ed6630b

Vad är din discord tagg? ..bäcker..#2405

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 23 dagar och 21 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan en Krim Roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen bannade mig för att jag och en polare skulle råna en butik. Men själva grejen var att ingen av oss hade en krim roll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i min bil med en gun på mig som jag har haft ett väldigt tag kan man säga. Så jag åkte runt staden och tänkte men gud vad roligt det skulle vara att råna en butik. Så jag ringde en polare och sa att vi skulle råna en av butikerna i staden. Så jag hämtade upp polaren och sen börja vi åka till butiken. Till slut så var vi framme vi parkerade bilen precis utanför. jag och polaren gick in någon minut senare så sköt jag ett eller två skott upp i luften för att starta rånet. Men lite senare så blev jag bannad på grund av att jag inte hade en Krim roll längre. Har ingen aning vad som hände med polaren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde helt fel staffsen hade helt rätt till att banna mig i den situationen

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja första gången jag blev bannad var när jag var en nykomling till staden och inte hade läst reglerna. Så det jag gjorde var att gå runt och slog andra personer och köra på andra personer för ingen anledning.

Andra gången var när jag höll på att tuta framför polis stationen väldigt länge bara för att får deras uppmärksamhet. Och det räknas som cop bating och det var helt mitt fel.

Efter som här misstagen har jag lärt mig en läxa och jag vet nu hur man ska bete sig i en rp server

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kalla in en staff som han kan ta bort min pistol från mig för jag har ingen krim roll och då får man inte ha några pistoler.

Och sen hade jag kunnat haft nå snusförnuft och skita i att råna en butik utan krim roll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag här lärt mig att man ska inte bära på olagliga vapen utan krim roll. Och inte heller försöka råna en butik utan krim roll.

:)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka