Accepterad Gurrae | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurrae

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
13
Användarnamn: Gurrae

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisa

Vad heter du IRL? Gustav

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 200+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? ag har märkt att marks-Lisa inte har någon chef längre och jag tänkte ansöka och ta över. Jag vill bli chef på fett jobb för att jag tycker det är en rolig arbetsplats och jag vill kunna göra den till en änubättre. Jag vill också kunna ge folk som är ny i staden en chans att kunna få ett jobb och självklart alla som har varit här länge. Jag vill också kunna sälja många bilar och veta mer om hur ett chefsjobb fungerar då jag har ett stort intresse av bilar och chefande. Jag vill kunna lära mig mer om bilar och lära känna mer folk i staden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Gunillas och på Marja-Lisa innan och det gick ganska bra då jag sålde 3-4 bilar per dag.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är 30 år gammal och heter Jocke Persson, han har ett stort intresse av bilar och har haft detta intresse sedan han varit liten.
Han är uppväxt med sin familj utanför staden och var ett ensambarn med sin mamma o pappa.
Jocke är både trevlig och har bra tålamod när det gäller beslut. Och blir inte ofta arg eller besviken efter beslut.
Jocke kan vara lite trött ibland då han verkligen behöver sömn och vila efter en hår dag på jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne från 16:00 till 21.00 på vardagar Ibland tidigare när jag slutar tidigt
och på helgerna så är det från 12:00 till 02.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag hade helt klart kunnat fortsätta spela på servern och bara hitta ett nytt jobb och inte ge upp.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det är multistaden som gäller

Har du läst våra Regler? ja

Godkänd på den skriftliga delen. Nu kommer du att ta en muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka