Accepterad Gurrae | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gurrae

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
13
Användarnamn: Gurrae

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873946441/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Gurrae

Vad är din discord tagg? ESHG#3992

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Grov powergaming på motorvägen, CL sedan för att plocka ut ny bil i staden.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel att inte powergaming men ångrar det till 110%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte på motorvägen och krockade men RPade lite för kort. sen kom det upp att jag blev bannad. Detta ska inte hända igen lovar till 110%.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en ban som var rätt för jag RPade inte länge och jag för Powrgamade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för (VDM)
Jag råkade köra på en kille på en motorcykel som stannade framför mig och jag hinner inte bromsa. (volvo 740)
Jag har lärt mig att skaffa en bra bil med bättre bromsar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat RPa lite längre och väntat på hjälp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att Rpa och att inte Powergama
Detta ångrar jag till 110%

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka