Nekad GurraBG | Medlem ansökning (grisen15)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GurraBG

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gustaf1337/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? Skull#4410

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Bagge. Han födes ute på landet med en ensamstående mamma och hade ett tufft liv. Men nu så är han 24 år gammal och har börjat kärna bra med pengar. Hans enda dröm är att gå med i en mc klubb som hans morfar gjorde. Han är en väldigt ödmjuksam person och tycker om människor. Men om man inte beter sig och är kaxig mot Anders då kan han bli på ett väldigt dåligt humör.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på den här servern ett tag, och märkte att man kan göra väldigt mycket mer om man är medlem, sen så kan man få ett bättre jobb som bilförsäljare i detta fall, då kommer jag kunna sprida mer glädje på det jobbet än vad man kan göra på t.ex postnord, kommer träffa nya vänner och man kan nån dag träffa IRL. Förbättra community och utveckla mig själv i RP´n.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom som det är en väldigt bra server som är active 24/7 så det spelar ingen roll vilken tid man går in i servern det är alltid tillräckligt med människor för bra rp. Sen är det bara en väldigt bra server med en bra Community :)

Hur hittade du Unive? Jag kollade på twitch och så sen så fråga jag vilken server han spelade på och han sa Unive. Så jag tänkte testa och sedan dess har jag varit kär i servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna göra rp,a så bra som möjligt i alla olika situationer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att joina en mc klubb helst skapa en egen eller gå med i Sons of anarchy

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara unive för tillfälligt :)

Tillbaka