Nekad GurraA | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GurraA

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198987909727

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Gurra#3775

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Det här e Gustav Gustav är 15 och han gillar bilar han önskar att en dag ha en audi rs7. Men det går inte så bra för han med skolan eller hemma hans pappa är inte snäll och hans mamma är död. Hans pappa slår han varje dag han önskar att han hade en bil som han kunnde köra iväg med. Men en dag hitta han pappas bil nycklar han tog dom och körde all gick bra tills en bil kom och dom crasha sen vakna han upp på ett sjukhus hans pappa var inte där. När han kom hem så tog pappa han och slängde han ner för trappan och låste in han på ena toan han sa håll käft kom inte ut för en du har städat då städa han lite och sen hoppa han ut ur fönstret sen smet han och 4år senare hittade dom han i ett trasigt hus med 3 hamburgare dom var snodda...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill rpa på den här servern jag kommer ha bra rp kommer inte lalla. Jag kommer vara aktiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp inget lall.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Är inte helt säker. Kanske att man ska vara bäst i ett scenario eller rpa bäst säga bra saker för rpn.

Hur hittade du Unive? Youtube twitch tiktok vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka