Accepterad Gurra_G | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra_G

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849931317/home/

Ditt Hex-ID: 110000135073835

Vad är din discord tagg? gurra_g

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: pban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? efter som att jag hade gjort en bugg som fanns på serven

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. va inte hemma när jag blev banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag är rätt banad jag gjorde fel visste inte att det va en bug men står för konsekvenserna till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare. senaste va fel av mig där jag inte gav upp info på en kompis vid vapen hot som jag lärde mig genom att jag och en staff snackade om det som gjorde så jag fartade vad jag hade gjort för misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja från första början skulle jag inte gjort det men visste inte att det va en bugg utan trodde något annat en vad det egentligen va

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eftersom att jag inte visste om att det va en bug men fattar till 100% att jag blev banad och vet om sen tidigare att man aldrig ska använda buggar till sin fördel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag släpper in dig mot karaktärswipe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka