Accepterad gurra_217 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurra_217

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Användarnamn: gurra_217

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/100217100217/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ¨rockstar¨

Vad är din discord tagg? rockstar#1078

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? gorv powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att de tog felperson

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille tog en polisbil körde på en kille som jag skulle köpa bil av och tog bilen så jag hoppade in i den och efter de så crashade han och combatlogade och då trodde staffen att det var jag och utan att veta något så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fullt felaktig ban verkligen skämms på den som bannade mig han rdm och grov powergaming och combatloggar och jag får skiten för de skämms

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för ett misstag då jag krassade bilen och gick ut och började springa det gick inte fort men fortfarande powergaming vilket var felaktik av mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? NEJ eftersom de bannade fel person

Har du lärt dig någonting efter din ban? ....

Har du läst våra regler? Ja

Förstår faktiskt inte din överklagan, detta är en röra. Du skriver först att de tog fel person, sen hoppade du in i en bil där personen som körde kraschade, och sen efter att han krockade med bilen tog du och sprang iväg vilket är powergaming då efter en krock, man ska RPa skadad.
Sen säger du i efterhand att det är felaktig, vad menar du egentligen?

efter han crasshade så försökte han döda mig och då sprang jag iväg för innan de försökte han köra på oss med en polis bil och jag ville inte dö och när du tp till mig så combatloggade han

okej då förstår jag, du verkar ha hamnat i ett scenario med annan spelare som failrpar. Tycker du ska kolla igenom reglerna en extra gång eftersom du verkar vara lite osäker, men jag ger dig 1 till chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka