Nekad gurra_217 | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurra_217

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ange ditt födelsedatum 6 September 2003

Vad heter du på discord? -Lundgrenn#1078

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Runt 16-22 varje dag

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat sen år tillbaka tagit pauser från fivem men spelar nu varje dag

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till att folk inte förstör genom att bara börja slå på folk eller fail-rpa vilket jag skulle göra genom att kicka dem utan ban första gången sedan speca dem och se hur de sköter sig på servern gör dem samma sak igen så hade jag gett dem en enklare ban för att vissa att multistaden är en seriös rp server

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag tycker att många kommer till mutlistaden som deras första fivem server och då kommer jag se till att detta är en bra server med bra rp genom att förklara för dem vad de gör för fel när jag kickar dem. detta kommer göra att folk tar rpandet mer seriöst

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jo som jag sa så skulle jag förklara för många att de ska tänka på att inte köra för fort då jag kickar dem om de gör de detta kommer leda till mer seröst rp och de leder till roligare rp

Varför ska just du bli servervakt? För jag är en bra person som kan hålla lugnet när det gäller saker vilket gör att jag inte bara skulle kicka någon för att jag blir arg på dem utan jag skulle prata med dem ingame och sen förklara på ett bra rpande sätt

Varför vill du bli servervakt? För att det finns många no-namers som kommer in på multistaden bara för att förstöra rpandet vilken jag kan ändra om jag blir servervakt då jag kan kicka dem och skriva t.ex. sluta lalla eller bete sig

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Väldigt bra skulle jag säga då jag har varit staff på andra servrar så då har jag bra koll hur allt funkar

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka