- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198910233233/
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf Berg
Vad är ditt discord namn? Gurra#6976
Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filippa Petterson och är född 2000-05-25. Jag gillar att hålla på med bilar och hänga med mina kompisar. Jag bor i en gränd vid strippklubben. Jobbar dagligen som strippare men testar lite olika jobb med mellanrum. Jag är väldigt snäll men min karaktär kan vara lite busig ibland.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill bidra så att servern blir ännu bättre. Jag vill göra så att det finns mer tillgängliga jobb på Unive.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Väldigt många som spelar och den har väldigt mycket detaljer och sånt.
Hur hittade du Unive? Den kom på rekommenderat.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla mitt rollspel och skaffa många vänner.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli bättre på mitt rollspelande
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Bara Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf Berg
Vad är ditt discord namn? Gurra#6976
Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filippa Petterson och är född 2000-05-25. Jag gillar att hålla på med bilar och hänga med mina kompisar. Jag bor i en gränd vid strippklubben. Jobbar dagligen som strippare men testar lite olika jobb med mellanrum. Jag är väldigt snäll men min karaktär kan vara lite busig ibland.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill bidra så att servern blir ännu bättre. Jag vill göra så att det finns mer tillgängliga jobb på Unive.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Väldigt många som spelar och den har väldigt mycket detaljer och sånt.
Hur hittade du Unive? Den kom på rekommenderat.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla mitt rollspel och skaffa många vänner.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli bättre på mitt rollspelande
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Bara Unive.