Nekad Gurra3443 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra3443

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320 (Hex)

Vad är din discord tagg? Grischviggan

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det börja med innan sommaren att jag var bannad av en staff som hette 1noah sen när jag kommer hem så ser jag att jag är bannad för inkompitent av 320 saken är jag vet inte riktigt rätt på sak vad jag har gjort och jag vill klar göra vad som hänt för jag fattar inte hur jag är en problemspelare vad har jag gjort för att vara de skulle vart schyst om du kunde skriva vad jag gjort så att jag kan ta lärdom av mina misstag :) undar även om vi skulle kunna snacka om detta typ i support och klargöra vad jag har gjort fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det börja med innan sommaren att jag var bannad av en staff som hette 1noah sen när jag kommer hem så ser jag att jag är bannad för inkompitent av 320 saken är jag vet inte riktigt rätt på sak vad jag har gjort och jag vill klar göra vad som hänt för jag fattar inte hur jag är en problemspelare vad har jag gjort för att vara de och jag vill bara tbx till unive och rp för jag tycker det är roligt och vill fortästta men jag fattar inte vad som hänt hur är jag en problemspelare// vigge

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte hur jag är en problemspelare men jag har väl gjort något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? om jag får reda på vad jag har gjort så jag kan få förklara vad som hänt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka