Nekad Gurra124352 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra124352

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302524072/

Ditt Hex-ID: 110000150013ca8

Vad är din discord tagg? gurra1569

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag rånade några killar på ett dåligt ställe och dåligt beteende från min sida och jag ångrar dehär så hemskt mycket jag vill bara in och rpa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän åkte runt i en bil och då var de några som hade robbat kokainet och sen efter ett litet tag trodde vi att vi hade htat dom som rånade för vi hade snackat med en kille som hade blivit robbad av några i en röd bil och dom hade en röd bil så att vi gick fram och rånade dom och efter då så stack vi tillbaka till kokset men när vi var där typ så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va ej en felaktig ban jag fattar de jag gjorde fel men jag vill verkligen bara in och rpa igen de är sommar lov och de rengnar vid mig och ska göra de i några dagar så jag ska typ bara spelade dom här dagarna plus att jag tycker att 6 dagar är lite groft

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för att jag råka köra över en kille men den bannad var länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte rånat dom skulle jag säga och kanske försöka lete upp mer om vilka de va som rånade

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att rpa bättre och inte bara råna några

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka