Accepterad Gurra1 | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

epakorven

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206555367/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a48dee7

Vad är din discord tagg? epakorven

Vem var det som bannade dig? anticheat.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-16 233242.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var anticheatet som bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på kokain plocket och plockade kokain och jag skulle ta något first aid kit som jag fick av jultomten där man kan öppna luckor och när jag tog first aid kittet så hände inget och jag drog den till use massa gånger men inget hände och sen la jag den på 2an och spammade 2 på mitt tangentbord och då vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig jag vet inte ens varför jag vart bannad jag skulle ta first aid kit eller bandage men inget funkade sen vart jag bannad när jag spammade på den typ.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men jag minns knappt varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit first aid kit eller bandage, jag hade kunnat göra en report eller hoppat support och be om hjälp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte spamma first aid kit och istället ta hjälp av staffsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Momo markerade min andra ban överklagan som accepterad men jag är fortfarande bannad, jag vet inte om han glömde ta bort min ban eller något.

Den bannen som du bifogat existerar ej på ditt hex id, är du säker att du skrivit in rätt hex på din överklagan?

Den bannen som du bifogat existerar ej på ditt hex id, är du säker att du skrivit in rätt hex på din överklagan?
Bilden på bannen stämmer men jag är osäker om mitt hex id stämmer, hag kan kolla på det när jag kommer hem eller om du kan ta bort bannen genom bilden jag bifogade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka