Accepterad Gurra1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

epakorven

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206555367/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a48dee7

Vad är din discord tagg? epakorven

Vem var det som bannade dig? razzw_. han är inte staff längre.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-28 224023.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev tyst till honom i pm efter att han har anklagat mig för saker jag inte gjort, han sa att jag hade lagt in en 67 reaction i krim dcn vilket jag inte hade gjort och när jag skrev till han att kolla loggsen så sa han bara att en annan staff också såg det, han hade attityd till mig i pm så jag orkade inte bråka med han så jag skrev tyst för jag trodde typ att han skämtade fört, och efter han bannade mig så redigerade han typ alla sina meddelande på discord så att det skulle se bättre ut för honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett pm från razz där han skrev" tjena gurkan du kan gärna ta bort dina 67 reactions annars får du en kirm varning redan sagt t er" han skrev först "du kan gärna ta bort dina jävla 67 reactions" men han redigerade medelandet efter han hade bannat mig och dragit mina roller. sen så skrev jag att jag inte hade gjort det och då började han mot argumentera med att jag hade gjort det och då blev jag sur för att han anklagar mig för något jag inte gjort, när han bara kan kolla loggsen vem sa la till 67 reactionen istället för att hoppa på mig. Sen när jag skulle gå in på servern efter någon timme så var jag bannad och alla mina roller är borta från discorden, han skrev även att man skulle få en krim varnin

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för att han satt och anklagade mig för saker jag inte hade gjort, och han redigerade sina pms med mig efter han bannade mig, när han fick indragen staff så skrev jag till han varför han fick indraget och så sa han att han fick indraget för inkompitet, jag antar att han har gjort andra inkompitenta saker som detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för länge sedan men jag kommer inte ihåg varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit tyst till han i pm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte ha attityd mot staffsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka