Accepterad gurra081 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurra081

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gusten

Vad är ditt discord namn? crew

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Bert Skärt är en 23-årig man med en livlig personlighet och en passion för äventyr. Med sitt lockiga, bruna hår och ljusa, uttrycksfulla ögon utstrålar han energi och entusiasm. Bert är en kreativ själ som älskar att fotografera och dokumentera sina resor. Han har alltid en kamera i handen, redo att fånga stunder av skönhet och spontanitet.

Bert har en avslappnad stil, ofta klädd i bekväma jeans och t-shirts med roliga tryck. Han gillar att umgås med sina vänner, ofta på kaféer eller under stjärnklara nätter vid en lägereld. Han har en fantastisk förmåga att få människor att skratta och känna sig bekväma i hans sällskap.

Med en bakgrund inom grafisk design är Bert alltid på jakt efter nya kreativa projekt och samarbeten. Han drömmer om att starta eget företag där han kan kombinera sina intressen för design och fotografering. Trots sina ambitiösa mål har han en jordnära inställning och värdesätter vänskap och familj högt. Berts livssyn handlar om att ta vara på stunden och göra det bästa av varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att göra rp servern till ett bättre socialt nätverk för andra individer så alla kan ha kul när vi spelar med varandra och på samma server, jag kan även bidra med att följa reglerna själv så jag som person gör ett inflytande på andra individer så att det blir ett säkra society.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att den andra personen som du interagerar med ska kunna få ut något utav detta scenario så det blir dubbelsidigt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm (inte slå eller döda någon utan anledning) VDM (i princip samma sak som rdm fast med fordon) copbait (inte försöka få polisens uppmärksamhet utan anledning) fearrp (man ska värna om sitt liv och spela med i scenarion) sunt förnuft (att man ska spela och tänka som man hade gjort i verkliga livet och verkligen spela in sig i sin karaktärsroll) detta var inte alla regler men det var dem regler jag valde att skriva om

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej tyvärr inte

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror att jag har fått med det mesta

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka