Nekad gurra0151 | Medlem ansökning (taxi3765)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurra0151

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? gurra0501

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi karlsson 33 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Genuin nyfiken Initativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: abdi karlsson levte en ganska bra uppväxt som liten han hade det lite såvrt och min karaktär har haft en rätt så tuff uppväxt då pappa inte fans i bilden. Samt mamman missbrukade för att slippa tänka på alla problem som hyran. Redan som 13år började jag sälja droger för att tjärna lite snabba pengar. Men åkte fast när jag var 15 år så då bodde jag på ett HVB hem så har knappast haft kontakt med mina föräldrar men sedan dess har han haft det ganska bra eftersom han börjar i skolan och börjat jobba och ta tag i sitt liv och tjänat pengar. Dom som små spelade väldigt mycket data spel som gjorde att han uvecklade sitt interesse för it teknik och allting som har med datorer att göra så som liten spelade han också lite med sina vänner från skolan och det hjälpte honom fokusera mer i skolan och få bort dom dålgia tankarna som han hade i sin uppväxt vilket gjorde så han mådde dåligt. Men nu i frmaticen hoppas han bli polis eller it tekniker för att han gillar att hjälpåa folk tjäna pengar träffa nya människor och umgås med världen helt enkelt och vill såklart hjälpa sina brorsor där hemma som kan ha det svårt pågrund av hans svåra familje sitation han gillar också väldigt mycket bilar och allting som har med motorer och göra eftersom i tidig ålder hade hans morfar en affär där hans sålde lastbilar och delar till bilar och det gjorde abdi väldigt intresserad i det vid väldigt ung ålder vilket hjälpa han med konceatrionen kring det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga bra och utvecklande sceanrion kan bidra med rolig rp också

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för motpartens vinst itll exempel i ett bankårn ska man inte använda dom bästa bilerna eller vapen bara för att vinna scenariot man ska göra det roligt för polisens sida att rpa också

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja förmodligen innan men mognat och lärt mig av tidigare misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja powergaming att man gör övernaturliga saker som att inte rpa på sina skador efter bilkrock. vdm att använda sitt fordon som ett vapen. fear rp att man alltid ska värna om sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har erfarenhet och är väldigt aktiv nu under sommaren

Senast ändrad:
Hej!Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/univeDu har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Berätta lite mer om din framtids plan tack!

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Berätta lite mer om din framtids plan tack!

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
yes sådär!

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av:https://ortenwave.se/threads/melvin-hedenholm-medlemskap-ansökning.6799/
Du får skriva om en ny med egna ord.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka