Accepterad gurra0 | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurra0

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gurra7406

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Theo Johansson, han är född i sverige. och nu är 25 år gammal. men här är hans bakrund. Theos syster Elsa dog när han var 16, när hon var påväg hem från en hemmafest när hon plötsligt blev påkörd av en rattfyllerist. hon dog omedelbart. Förlusten av Elsa krossade Theo, med alla omständigheter som va blev Theo dagnoserad med depression, Han hade svårt att sova på nätterana vilket gjorde att han blev ute på nätterna och började umgås med fel personer, vilket drog in han i kriminalitet där han ständigt gjorde saker för att slippa betala. Efter ett års ständigt gräl och tårar där hans föräldrar drunkade i smärtan av att elsa hade gått bort och där Theo som inte lyssnat på sina föräldrar. så på hans 17 årsdag kom hans pappa och mamma in i hans rum att han behövde flytta härifrån. Theo packade hans väskor och tog med sina alldra viktigaste saker. Efter detta hade Theo börjat att sno bilar och gjort saker han årngrar. han har även hoppat från stad till stad för att hitta den rätta platsen där han känner sig hemma och efter flera års elende och smärta har han fått upp bena på marken igen, han har nu ett jobb som skattjägare där han tjänar sina pengar och har köpt sig en bil. efter Elsas död hade intresset för bilar växt då Elsa hade det och han kännde sig trygg med att göra saker som hon hade gjort då han såg upp till henne. Framtidsplanerna är att tjäna ihop och spara pengarna han får genom skattjackerna och köpa sig bostad och ta det därfrån hans drömjobb är att en dag äga en bilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en rolig rp, vilket jag verkligen brinner för, jag kommer bidra med sammanhang samt senarion som där alla har det roligt, och får en bra upplevelse, jag kommer inte göra så att någon som jag rpar blir besviken det kan jag lova!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ej ska spela för att endast vinna utan att man ska spela för att det är viktigt attt alla i senariot får och har en bra upplevelse. man ska spela för att man tycker att det är kul och göra detta på en hög nivå utan rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla regler inom servern, samt rp men här är några av dom: rdm att man inte får döda någon utan en gilltig anledning, här är en till : fear rp, den regeln betyder man ska värna för sitt liv och exempelvis rpa när man blir hotad

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en rpat ett tag ca 6 månader och det har gett mig mycket erfarenhet och förstålse jag vet att det inte låter som särkillt mycket. men jag har lärt mig mycket, och det finns inte mycket mer att lära sig från min del.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror jag har fått med allt men kan tilllägga att jag inte kommer göra er besvikna!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka