Accepterad gurra0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurra0

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199655919019/

Ditt Hex-ID: Länken funkar inte jag kan inte få fram ett id.

Vad är din discord tagg? gurra7406

Vem var det som bannade dig? Alvin

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-25 195016.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag reflekterar över att varför staffen valde att banna mig för mitt steam namn var både kränkade och stötande vilket jag har all förståelse över. jag hade som sakt igen avsikt med att det skulle bli som det blev eftersom att jag inte hade bevetskapen om namnet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var attr jag var ute i stan vid torget och snackade med folk och försökte skaffa vänner samt umgås med andra sedan plötsligt vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban om jag hade vetat om namnet,
samtigt är det en ban som ska ske om man med bevetskap vet om att man heter så och inte gör något åt det.
medans jag gör denna överklagelsen har jag återställt namnet, och jag kan garantera er att det absolut under inga omständigheter kommer att hända igen.
Det hade betydit så mycket för mig om ni vill ge mig en andra chans i detta då jag nyss börjat spela.
det är självklart mitt ansvar att det blev som det blev och jag har tagit bort namnet. och jag vill be ursäkt för namnet återigen, jag hade ingen kännedom om att namnet var rasistiskt
jag tar fullaste allvar av detta misstag och ber om ursäkt om detta orsakat något obehag.
detta är självklart ingen ursäkt för namnet utan en förklaring för att ge er perspektiv på vad som har hänt
Detta var ett stort misstag från min sida finns det något jag kan göra för att få tillbaka min tillit och ställa det jag gjorde tillbaka till rätta

Ni har gjort enligt reglerna och bannat mig för namnet och det har jag fullförståelse över.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för jag hade råkat hoppa in i en polis bil pga fel binds så det var inte meningen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort det annorlunda gemom att kontrollera vilket konto jag går in på och vad namnet heter det var helt utan min kännedom. hade jag vetat att det var ett kränkade och hetsande namn hade jag aldrig ens gått in på servern eller på kontot för den delen. Om jag skulle backa tillbaka i tiden hade jag som sakt kontrollerat att det var mitt konto så hade denna situation sett mycket annorlunda ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tagit lärdom av detta misstag och jag kan garantera er att det inte kommer att uppstå något liknade i framtiden. Jag har lärt mig av denna ban vikten att alltid vara medveten och nogrann med när går in i servern så att allt är enligt reglerna. Det jag kommer att göra annorlunda är att jag kommer vara mer försiktig och tänka innan jag gör något jagh har också förstått att jag måste ta bättre ansvar för det jag gör,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka