Accepterad Gurra. | Medlem ansökning(k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.

Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Gurra.

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ragnar Ragnarrök och är född 1965. Han är rätt ny inflyttad till unive. Han flyttade till unive då han kände att han behövde komma ut ur sina hemtrakter och utforska världen. Han växte upp relativt fattigt med stränga föräldrar så när han blev tillräckligt gammal så stack han.Så körde han på sin hoj från Norr till unive. Han kände hur trevlig gemenskap de var i unive stan så han fastanade där. Hans mål är att få ett jobb med bra betalt så han kan köpa sig ett fint garage där han kan ställa alla sina hojar i. Ragnar har väldigt lätt att få vänner så hans kontaktlista fylldes upp snabbt. Han började hänga med en kille som heter Bengt och så började dom rulla tillsammans på sina hojar. Deras mål med livet var att starta upp en stor mc klubb med bra gemenskap och goa tider. Ragnar har haft problem med sin temprament så han kan bli väldigt sur lätt och göra hemska saker. Men de händer inte ofta. Men just nu är hans mål att skaffa en stabil ekonomi och starta en mc klubb någon gång i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och seriös rp. Min gubbe kommer även va unik då han är en gubbe och kommer it va som alla andra. Jag kommer även bidra med extremt bra o roliga scenarios som är välplanerade och långa. Mitt mål med rpn är att ha så bra rp som möjligt och inspirera andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att andra också kan vinna. Tex Ibland kan de va bra och förlora för då blir det bättre rp. Samt tex att polisen jagar dig så behöver it du köra upp på ett berg och grejer utan gör så det e roligt för alla man behöver it alltid vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja har läst alla regler tex copbait sunförnuft fear rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har rpat i tre år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? aa kolla mi nkommentar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka