Nekad Gurra Is Vibin | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra Is Vibin

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198968317794/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gurra

Vad är ditt discord namn? Gurra#6288

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2006

Berätta om din karaktär. Ahmed Abdirisak 21 år gammal. När Ahmed var 12 år skickade hans farbror honom på en båt till Sverige för att få skapa ett nytt liv med en bra utbildning och få bidra till ett tryggt samhälle. När Ahmed kom till Sverige stoppades båten av svensk polis och polisen tog därav Ahmed till ett adoptionscenter. Efter 5 månader av väntetid så beslutade socialtjänsten att Ahmed inte skulle bli adopterad utan att han skulle få en fosterfamilj. Ahmed gillade inte sin fosterfamilj särskilt mycket eftersom pappan var alkoholist. Ahmed blev äldre, gick i skolan och lärde sig det svenska språket. När Ahmed började 8an så började han verkligen kämpa extra hårt för att nå höga betyg. Ahmed går ut grundskolan med bara A utom i 2 ämnen. Ahmed börjar därefter på gymnasiet och går Ekonomi eftersom han så gärna hade ett mål att bli advokat. Ahmed hoppar sedan av gymnasiet i slutet av 2an med en del kunskaper om juridik. Ahmed har med andra ord ett väldigt stort intresse om juridik. Sen som topp på det hela har Ahmed även ett ganska stort bil intresse och älskar att köra, åka och kolla på bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med hög nivå i mitt RP eftersom jag har bra erfarenhet därav jag har lärt mig mycket med tiden jag spelat på servern. Jag kommer bidra med bra och roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag hört bra rykten från flertal twitch streamers/youtubers. Jag tycker att staden har bra scripts, staffs, och väldigt hög nivå på rollspelandet. Tycker även att det är roligare att RPa när det är fler spelare som spelar för det bidrar med en mer realistisk känsla.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive med hjälp av twitch streamers, tiktok och vänner som tipsat via discord.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att rollspela på så hög nivå jag kan och att följa alla grundregler som till exempel sunt förnuft, powergaming, ooc, rdm, vdm och metagaming. Och på så sätt bidra med bra scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få en så verklig och seriös RP som möjligt och att inte spela bara för makt och pengar/ köpa o sälja bilar osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka