Accepterad Gurra Is Vibin | Medlem ansökning [LIL M]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra Is Vibin

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198968317794/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gurra

Vad är ditt discord namn? Gurra#6288

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2006

Berätta om din karaktär. Ahmed blev skickad till Sverige som 8 åring av sin farbror från Afghanistan eftersom det var krig och ingen säker plats att bo på. Ahmed hade en jobbig uppväxt då han inte kunde språket och hade det jobbigt i skolan. Han hade inga vänner och var ensam hela hans skolgång enda fram tills gymnasiet. Ahmed tog en tuff väg och var tvungen att bli en springis för att kunna försörja sig själv, han ägnade mest tid med droghandel för det var mest betalt. Men tillslut fick myndigheterna reda på vad han höll på med, och han blev efterlyst, han flydde till denna stad. Han har lyckats skaffa många vänner som hjälper honom att ta sig igenom dagarna. Efter det har Ahmed gått om gymnasiet och har nu kommit ut med bra betyg och vill nu börja jobba vitt. Han vill nu jobba som mekaniker eller liknande på grund av bil intresset.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på servern ett bra tag nu och känner att det är dags att få tillbaka medlemsskapet. Har tidigare haft svårt o ansöka på grund av visasa svårigheter jag har inom att utveckla svaren skriftligt. Vill kunna RPa på så hög nivå som möjligt, skaffa medlemsjobb m.m. Har ett mål att bli en större del av Unive communityt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en väldigt välorganiserad server med bra staffs, bra rp inom blåljuskår, mycket aktiva spelare och sedan händer det även många roliga scenarion. Det som ökar intresset om Unive är även de strikta reglerna som gör allt glasklart vilket får RP nivån att stiga något enormt.

Hur hittade du Unive? Via vänner och streamers som spelar på servern. Hört mycket bra rykten om servern därför började jag spela här. Unive ligger även längst upp på rekommenderade fivem servrar i Sverige

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill få en full upplevelse inom RP som jag inte kunnat innan. Mitt mål är att få ett medlemsjobb, vill utveckla min karaktär, skapa roliga och bra scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hjälpa med att få en högre RP nivå, se allt som finns och sedan även bli erfaren arbetare på mekonomen, autoexpertern eller vianor.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka