Accepterad Gurra Is Vibin | Ban Överklagan [Bl0cketb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra Is Vibin

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198968317794/

Ditt Hex-ID: 11000013c15a762

Vad är din discord tagg? gurraisvibin

Vem var det som bannade dig? Loke

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-30 001753.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen snackade halv ooc, det var ett skämt med en kompis som spårade ur lite. Däremot så skulle staffen banna mig i 6h, det har gått 8 och står att det är 6 timmar kvar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i en bil me några andra o snackade, sen spåra det lite bara.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ej en felaktig ban, men enligt tiden han sa att ja skulle va bannad så ska jag vara unbannad vid detta laget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 16 tidigare, de flesta i början när jag kom till servern som jag även lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att prata halv ooc och bidra med en mer seriös rp till 100%.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vara mer seriös oavsett situation och att ej falla för vad mina vänner gör!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka