- Meddelanden
- 213
- Reaction score
- 8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi
Vad heter du IRL? Gustav
Vad heter du på discord? gurra.
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021 med pauser
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att anställa personer som är mogna och verkligen bryr sig om taxins framtid. De jag vill se i framtiden är taxi bilar som rullar runt i stan. Men innan de kan hända så måste ja ta en massvis intervjuer och endast ta in mogna och bra personer, vilket kan bli jobbigt och svårt men jag är villigt att göra det. Det jag vill allra mest är att gripen blir en stabil och aktiv firma. Jag vill att vi allra mest kör runt i taxibilarna för då ser man mer att det är en taxi och irl åker ju taxis runt med taxi bilar o inte rollsroys hela tiden. Mitt mål som sagt är att få gripen till en aktiv firma. Självklart ska jag vara en väldigt social o trevlig chef som it skriker hela tiden. Men måste man skricka så gör man ju det. Kommer även it släppa in nån som it har b körkort även om dom kan köra bil för att det ska bli så realistiskt som möjligt.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit ledning inom taxin förr
Hur ofta kommer du vara inne? Några timmar om Dan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Gustav
Vad heter du på discord? gurra.
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021 med pauser
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att anställa personer som är mogna och verkligen bryr sig om taxins framtid. De jag vill se i framtiden är taxi bilar som rullar runt i stan. Men innan de kan hända så måste ja ta en massvis intervjuer och endast ta in mogna och bra personer, vilket kan bli jobbigt och svårt men jag är villigt att göra det. Det jag vill allra mest är att gripen blir en stabil och aktiv firma. Jag vill att vi allra mest kör runt i taxibilarna för då ser man mer att det är en taxi och irl åker ju taxis runt med taxi bilar o inte rollsroys hela tiden. Mitt mål som sagt är att få gripen till en aktiv firma. Självklart ska jag vara en väldigt social o trevlig chef som it skriker hela tiden. Men måste man skricka så gör man ju det. Kommer även it släppa in nån som it har b körkort även om dom kan köra bil för att det ska bli så realistiskt som möjligt.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit ledning inom taxin förr
Hur ofta kommer du vara inne? Några timmar om Dan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja