Nekad Gurra | Chef-jobb ansökan [Taxi] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gurra

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Gurra

Vad heter du på discord? Gurra#9789

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra så att dem som jobbar på Gripen Taxi Ab kommer vara mycket mer aktiva en vad dem är nu så att det kommer vara minst en i tjänst hela tiden då det kommer vara mer realistiskt för det är massa taxis irl. Jag kommer att fixa så att mer vill jobba på Gripen Taxi Ab så att det kommer bli bättre rp på unive. Jag ska anställa bra och trevliga personer och som kommer vara mycket aktiva. Jag kommer att göra så många olika utbildningar som möjligt till dem anställda. Jag ska försöka att anställa så många som möjligt så Gripen Taxi Ab blir ett mycket aktivt jobb och göra så att fler vill jobba på Gripen Taxi Ab. Jag kommer göra så att dem som är anställda kommer bet sig och inte lallar och om någon inte gör vad dem ska göra och om dem inte gör det så är det en muntlig varning eller spark beroende hur grovt fel dem har gjort. Jag ska göra så att alla som vill ska vara utbildade till det dem vill.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenhet inom chef yrken. Jag har mycket erfarenhet inom taxi då jag har jobbat där jag vet också hur chef och anställda menyer funkar. Jag är bra på att ta ansvar och vet hur man styr upp saker. Jag kan hantera stress väldigt bra och att lösa sakerna och göra så att det sluttar bra för alla. Jag är bra på att ta stora ansvar.

Hur ofta kommer du vara inne? Typ minst 4-5 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka