Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Night Club
Vad heter du IRL? Gurra
Vad heter du på discord? Gurra#9789
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? lite mer än ett år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ska göra en ny folk som passar och så alla trivs. Jag tänkte förnya dom anställda som inte jobbade så dom kan testa ett nytt jobb. jag hade tänkt att folk som drar från kassan och vill bara ha pengar. Jag kommer försöka utveckla bilar och dom anställda. Jag ska försöka fixa nya bilar och en lokal som vi fixa så alla tycker den är fin och trivs i den. Hade tänkt att vi skulle ha möte om vad alla tycker. Sen efter vi röstat så kan vi försöka fixa allt.Jag hade tänkt skaffa så alla tycker att vi ska ha bra miljö och bra arbetare. Jag ska försöka säga att vi få en städerska rank där också. för rp.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja jag har jobbat på saras som anställd. och biträdande. och på båtbolaget som anställd. har jobbat på polis och sjukvårdare.
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 4-5 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Gurra
Vad heter du på discord? Gurra#9789
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? lite mer än ett år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ska göra en ny folk som passar och så alla trivs. Jag tänkte förnya dom anställda som inte jobbade så dom kan testa ett nytt jobb. jag hade tänkt att folk som drar från kassan och vill bara ha pengar. Jag kommer försöka utveckla bilar och dom anställda. Jag ska försöka fixa nya bilar och en lokal som vi fixa så alla tycker den är fin och trivs i den. Hade tänkt att vi skulle ha möte om vad alla tycker. Sen efter vi röstat så kan vi försöka fixa allt.Jag hade tänkt skaffa så alla tycker att vi ska ha bra miljö och bra arbetare. Jag ska försöka säga att vi få en städerska rank där också. för rp.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja jag har jobbat på saras som anställd. och biträdande. och på båtbolaget som anställd. har jobbat på polis och sjukvårdare.
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 4-5 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja