- Meddelanden
- 213
- Reaction score
- 8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark
Vad heter du IRL? Gustav
Vad heter du på discord? Gurra.
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 2år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att ha duktiga o erfarna parkeringsvakter som verkligen brinner för jobbet och visar engagemang. Som chef kommer jag ta jobbet väldigt seriöst och försöka få qpark så aktivt som möjligt. Har varit chef innan på andra företag så vet hur man ska bete sig som chef. Jag kommer verkligen satsa mycket på jobbet så vi får stabila personer som jobbar. Kommer verkligen se till så att dem som parkerar sin bil dåligt lär sig en läxa.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på qpark förut så jag vet vad man gör. Har även chef erfarenheter då jag har varit chef på andra företag förut.
Hur ofta kommer du vara inne? Några timmar om Dan kväll
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Gustav
Vad heter du på discord? Gurra.
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 2år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att ha duktiga o erfarna parkeringsvakter som verkligen brinner för jobbet och visar engagemang. Som chef kommer jag ta jobbet väldigt seriöst och försöka få qpark så aktivt som möjligt. Har varit chef innan på andra företag så vet hur man ska bete sig som chef. Jag kommer verkligen satsa mycket på jobbet så vi får stabila personer som jobbar. Kommer verkligen se till så att dem som parkerar sin bil dåligt lär sig en läxa.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på qpark förut så jag vet vad man gör. Har även chef erfarenheter då jag har varit chef på andra företag förut.
Hur ofta kommer du vara inne? Några timmar om Dan kväll
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja