Nekad Gurra | Ban överklagan [Jonathan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.--

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199173089180/

Ditt Hex-ID: 1100001484a379c

Vad är din discord tagg? Gurra#7473

Vem var det som bannade dig? Queentiki

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för suntförnuft och sv abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom bannade mig för att jag slogs på en allmän plats samt revivade mig själv i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände va så här jag la ut på twt att jag skulle uppträda på stora scenen och att alla var välkomna att komma dit och lyssna så jag kom dit väntar på publik sedan kommer det en kille och frågar om han får va med och uppträda då säger jag absolut sedan väntar vi in publik och sedan när de kommer lite folk så börjar vi att sjunga sedan sjunger vi lite sedan kommer det upp en kille och slår mig två gånger och säger sjung bättre din busunge då säger jag förlåt och springer iväg och tar tigerbalsam sedan när jag kommer tillbaka så har alla börjat och slagits och det är kaos och då får jag ett slag av nån random och då slår jag tillbaka sedan slåss alla mot alla och sedan dör jag oh då rerviva jag mig själv sedan sa jag nu räcker det och efter det så gick jag fram och fortsatt att sjunga sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig eftersom jag slogs på en allmän plats och det är ju suntförnuft men samtidigt gjorde jag bara de för jag fick ett slag av nån annan helt random och sedan reviva jag mig själv och sa nu räcker det och sedan gick jag ju och sjöng igen sedan blev jag bannad men samtidigt han som kom upp på scenen från första början och slog mig men jag förstår till hundra procent varför jag blev bannad och det kommer inte hända igen det lovar jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ju som sagt blivit bannad här tidigare en gång och det var för att jag var ganska ny på rp och visste knappt vad de va då men då jobbade jag på postnord och en dag om jag minns rätt så kom de dit några killar som började tjafsa med mig och då tjafsade jag tillbaka sedan så tog jag ut en bil och körde på deras bilar och sen den bannen har jag lärt mig att man inte ska tjafsa tillbaka men ändå gjorde jag det idag och det var dumt men ialafall så har jag lärt mig att inte köra på folks bilar för det räknas som suntförnuft och lite vdm skulle jag säga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ifall jag var där just nu så skulle jag istället för att tjafsa tillbaka skickat iväg en /report eller så var jag ju servervakt så skulle ju bara kunna kickat han men jag kunde ha släng iväg en /report och skriva vad som hade hänt och sedan bara dra därifrån och inte tänka mer på det och sedan så skulle jag ej ha revivat mig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig från min ban ifall detta skulle hända igen så ska jag istället för att slå tillbaka skicka iväg en /report och berätta vad som har hänt och sedan åka därifrån och inte tänka mer på det och fortsätta rpa istället och ha kul det har jag lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det till hundra procent och jag lovar detta kommer ej hända igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka